Saturday 23 March 2013

Selangkah Ke UiTM

Ya.. langkah dan terus melangkah.. jangan berhenti melangkah untuk berjaya.. mari.. mari.. mari.. mari rapat.. mari dekat mari kita cerita tentang Selangkah ke UiTM.. 

Ha .. aper yang korang tau tentang Selangkah ke UiTM? khas untuk lepasan SPM dan STPM.. korang dtg ke program nih. lepas tu korang boleh tau aper kos yang layak korang ambil or sambung blajar... menarik jugak.. kenapa la dari dulu akuu tak tau menahu tentang program nih.. aku kerja ngan uitm dah 3 tahun. kalau aku tau. dari dulu aku dah bawak adik aku dtg. hurm.. rugi2.. aper punya kakak la ko ni wanie.. hahahha

hari nih aku kena bertugas di Kampus Bandaraya Melaka untuk menjayakan program nih. hari ahad? kerja? aper????? korang pelik ker? ha aku tau la dulu punya payah aku nak kerja kat library kan.. tambah2 hari sabtu ahad.! hep.. hep.. jgn gelak! aku nih rela dalam paksa jerk kerja. tapi seronok jugak. hehehhe tapi kesian kat anak aku.. dah la abh dia kursus.. aku lak kerna kerja.. tak per la. t ibu amek cuti.. abah amek cuti.. kita g jalan2 yer.. cian anak ibu.. 

so korang yang duk jerk kat umah tu wat per.. meh ler dtg sini.. " UiTM Kampus Bandaraya Melaka" Khas untuk org Melaka.. Org Puncak Alam.. tggu nnt diaorg buat kat Shah Alam t pergi la yer. hahahha..da...

XOXO ..... CPW....

~boring la.. mata dah ngantuk nih. baru nak kul 10.00 pg.. hurm.. ~

No comments:

Post a Comment