Thursday 4 April 2013

the best supliment from shaklee!

Olla u all...

terasa lama gak tak update blog kan.. hurm.. macam2 hal nak di sattlekan.. bz bebenor bunyinyakan.. betul la tuh.. okeyh2 sebelum aku meracau yang bukan2 baik aku citer aper yang aku nak citer..

Terima kasih aku ucapkan pada member baik aku BFF ! hah dia dah amek supliments tuk pantang dia. Product dari Shaklee.. last week dia aada bgtau aku dia dah nak bersalin .. aku pun doakan dia selamat semuanya.. jap g dia msg aku , tyakan tentang set pantang shaklee. aku dah bg kat dia, n dia kata proceed.. Alhamdulillah. aku pun sediakan semua yang dia perlukan. aku tak amek untung pun.. aku bg harga ahli jerk . bukan dekat dia jerk aku bg, dekat sesiapa saje yang beli barang shaklee dari aku. aku bg hrga ahli.

Skang ni dia ngah berpantang.. Alhamdulillah.. dia bersalin hari isnin hari tuh 1hb April 2013. Baby Gurl.. Tahniah Asha! memang dia mengharapkan sgt2 anak perempuan. skang dah dapat .. so takkan nak tutup kedai kot. hehhehe..

k lah.. ni aku nak sharekan skit status dia hari nih..

 
da u ollss...
 
xoxo
 
CPW

No comments:

Post a Comment