Tuesday 19 March 2013

Virus Short Cut Menyerang Kembali

Virus! Virus! Virus!

Hurm.. aku rasa kat puncak alam tu dah lama berkubur tentang virus nih. Kat sini macam baru nak mula. tak per la.. kalau baru nak mula aku ada kerja.. so nampak la yang aku ada kerja kan?.. hahhaha

berjalan ke sana ke mari jumpa lectrure tu jumpa lecture nih. pergh.. ahahha macam buzy sgt.. walhal g naik turun tangga jerk lebih.. hopefully tak jatuh tangga la .. ( Minta dijauhkan) . 

Ada seorang lecture nih.. mula2 aku lapor diri hari tu. selisih ngan dia.. dia senyum pun tak nak. penat la aku senyum macam kerang busuk kat dia.. rupanya tak dilayan.. huh! ingat aku nak ngorat dia ker? tak der pasal la.hahah tapi skang nih. sehari tak call aku tak leh.. ada jerk hal yang tak kena ngan pc n pendrive dia.. termasuk lah virus shortcut yang selalu menghinggap pendrive dia.. ahahhah.. so kejap2 phone bunyi. sampaikan student dia punya pendrive masuk virus pun dia yang call aku. sebab takut student tak leh wat keje.. terbaek la lecture nih.. hahahha .

opss.. aku tak ngumpat yer.. aku bercerita jerk.. hehehe ni hari nih nak g borong buku novel jap.. pastu ada lak yang tawarkan kad debit kat aku.. dari Public Bank. memang la ok leh simpan dalanm tu n leh buat g shoping. hahahaha tapi wat per banyak2 kad. aku nya wallet penuh ngan kad. duitnya tak der jugak. 

k lah nak g jejalan jap.. hahhaha dah penat membuang virus dekat 30 pendrive aku kerjakan tuk buang virus. so skang masa nak tenang kan kepala jap. da da semua.. xoxoxo....


No comments:

Post a Comment