Wednesday 23 May 2012

KeMbALi SeMuLa SeTeLah SeKian LaMa MeNyEpi

Assalammualaikum semua..

Sihat kah? last update blog nih pada 21hb September 2011! Wow! lamanya tak update blog ni kan.. lepas raya tahun lepas dah kembali bekerja dan mood raya pun dah habis.. so aper lagi Kerja! Kerja! Kerja! lalalalla.... 

Dalam waktu tak update blog tuh banyak perkara yang terjadi disamping sibok kerja jer kan.. Still ingat tak post Rumah Terbuka Bukit Katil pada 17hb September 2011.. yer.. etulah postnya yangmenceritakan semuanya tentang rumah terbuka tu. Hari tu adalah hari sabtu.. pada hari ahadnya tu.. suami ku telah kehilangan atoknya.. Atoknya meninggal sebelum subuh hari ahad tuh. kami yang dalam kepenatan tu terkejut dengan berita tu.. lebih kurang jam 4.30 pagi mak call bgtau.. kami redha.. kerana arwah atok dah lama sakit.. tak boleh berjalan pun.. umur arwah atok pada masa tuh 104tahun.. Semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman.. Amin.. (Al-Fatihah)

Seminggu selepas tu, kami semua memulakan tugas masing-masing.. aku juga meneruskan aktiviti mingguanku untuk pulang ke Melaka untuk berada disamping suami terchenta.. Masa berlalu begitu pantas.. Bulan 11 aku dapat berita gembira.. Alhamdulillah.. Allah kabulkan doaku dan suami.. hujung bulan lepas ku dan family ada kan kenduri doa selamat.. Alhamdulillah semua berjalan ngan lancar.. rasanya sampai sini dulu lah.. jom kita layan gambar-gambar lak..





Gambar ni di ambil di Taman Tamadun Islam di Terengganu

Ni di Melaka.. dekat parking Dataran Pahlawan..


Ma Beloved Hubby... 1st day lapor diri di UTEM.. Auw! Hencem..!

Ni gambar paling latest.. Ngah tunggu makanan kat kedai makan.

Sempat lagi kau! hahhaha bergambar dengan Johan di KFC Subang 2, time bufday anak buah dia..

No comments:

Post a Comment