Wednesday 21 September 2011

Rumah Terbuka Bukit katil..

Raya dah nak habis.. tapi rumah terbuka masih banyak lagi.. tak kira hari cuti atau hari keje.. ada jer rumah terbukanya.. 17hb SEptember 2011 adalah hai terbuka rumah ku.. di mana? Taman Bukit Katil Indah, Bukit Katil, Melaka... Melaka? Jauhnya! etu lah yang aku dengar dari kawan2 aku.hahhah tak kesah lah jauh ker tak. dah umah aku kat situ.. tak kan aku nak g kacau umah mak aku lak.. hehheh 

Terima kasih kepada yang sudi dtg.. walaupun tak ramai kenalan yang dtg.. tapi meriah dengan saudara mara n sahabat handai.. (Pn. Fatimah Harith dan En. Amirul Hafiz) tak lupa jugak kepada blogges2 FiqFikri (Lelaki Geek) dan Amir Naufal NA yang sudi datang.. tapi sayang dik kesibukan melayan tetamu. tak der gambar kenangan mereka2 yang hadir.. aperpun Ucapan ribuan terima kasih di ucapkan.. 

Rumah terbuka ini pertama kali dilakukan sendiri, dirumah sendiri oleh diri sendiri.. Alhamdulillah, semua berjalan lancar.. Insyaallah tahun depan akan ada lagi kot. hehehe luv u olls... thanks 4 everything... ahaks..

1 comment:

  1. lelaki geek datang?? laaa...tak cerita pon. kalau tahu..saya datang kottt. handsome tak dia secara live?? hihihi

    ReplyDelete