Tuesday 9 August 2011

Tak der mood

hari nih adalah hari ke 10 berpuasa.. hurm.. smalam bukan main happy lagi aku bila hubby balik cini.tapi pagi tadi lepas sahur hubby dah balik Melaka balik.. borink la..  

aku sampai kat opis tadi adalah suara-suara yang mengajak aku berbuka di McDonalds.. erk? macam terliur lak.. ihs..ish macam budak kecik.. hahhaha maaf yer.. aku sebenarnya terbayangkan GCB.. ops.. hahhaha 
.
.
.
Ihsan Gambar dari Google.
saper dah makan.. aku dah makan, tapi tuk bulan pose nih belum lagi la.. tu yang feel dia lain macam skit.. bila lah nak makan.. adik aku si angah tuh duk melalak nak makan GCB.. saper yang nak bayar tuh.. aku jugak..  
hurm.. dalam pada aku dok kata tak der mud tadi tuh.. leh plak aku bercerita pasal makan.. hahhaha maaf sekali lagi kengkawan.. hehhehe ..k lah makin lama kang makin kurang pahala aku.. sebab duk bercerita pasal makan jerk.. 
.
.
.
Kucing tak der mud.. aku lagi tak der mud..
 .
.
.
.
sehingga berjumpa lagi.. ahaks..

2 comments: