Monday 15 August 2011

No Point!

Hai semua.. ramai ker? erk! hehehe .. lama dah tak update blog.. sebenarnya tak der idea la.. tapi leh gak nak share rasa kecewa aku nih.
Hari Jumaat lepas , opis aku ada la wat satu sesi fotografi untuk raya. nak buat kad raya la katanya.. pagi tu yang datang semua segak bergaya termasuk la aku, aku dah rasa diri aku cantik dah hari tuh. ( hah cantik ker?) berbaju kurung pesak gantung warna oren putih.. pergh rasa sweet gler la.. ahhaha perasan. hehehe.. yang lelaki dah pakai baju melayu, tak ketinggalan bos aku yang sorang tuh. dah siap bersampin bagai.. yangperempuan semua dah manis ngan baju raya tahun lepas.. tapi.... Halim lak ada masalah hari tuh dan tak dapat hadirkan diri. so tertangguh la sesi bergambar hari tuh.. hilang terus akunya sweet. hahhaha

Ni ada lagi satu cerita.. Kasut aku yang biasa aku pakai g keje ker jalan -jalan ker dah terkopak.. dah macam mulut boya.. huh! sedih.. kasut dah la susah nak beli. hehhe save, save nak balik penang nih. aku  pun wat muka sedih g la kat sorang2 tanya ada gam tak? nak gam kasut aku. huhuhu sedey.. bila sampai kat Halim , ada gam .. aku pun tak tau gam gajah ker aper. dia lah yang tolong aku gam kan kasut. hehheh.

Halim pesan kat aku.. amek gambar pastu mms kat hubby ko. aku tak mms pun tapi aku just msg jer.. " abg kasut ayang dah terkopak , dah macam mulut boya." huhuhu dan hubby ku membalasnya.. " beli la baru yang" yes! dapat beli kasut baru. susah nak dapat suruhan macam tuh. kita kena taat pada suami. jadi aper dia suh kita kena buat.. yey. yey dapat kasut baru. hehhehe  kasut raya lain kasut g opis lain.. ahaks... 

2 comments:

  1. suke yea dier dapat kasut raya n kasut opis huhuhuh

    ReplyDelete
  2. kelass kau jahh...selamat beshopping ! ;)

    ReplyDelete