Thursday 30 June 2011

Sampul Duit Raya Angry Birds!

Pejam celik pejam celik, tdo bangun tdo bangun dah masuk bulan Julai .pergh! sekejap jerk lagi dah nak puasa.. ramai dah yang buat persediaan raya.. kalau tak percaya g jalan TAR atau tgk kat tv.. iklan puasa.. (Coke),iklan baju raya (KAMDAR) .. macam2.. kalau tgk kat intrnet lak iklan jualan kereta sempena musim perayaan.. Cepat betul masa berlalu.. 
Aku kat sini pun nak meniaga skit.. saper yang suka Angry Birds? ha mesti minat sampul wet raya nih..

Pic Angry Birds 1....
Pic Angry Birds 2
Pic Angry Birds 3
Pic Angry Birds 4


Ha.... amacam.. cute tak? cute kan..kan..kan..
Nak Oder? 
1 peket = 10 keping
RM : 6.50 / peket..
sila lah email pada saya jika ada yang berkenan di hati..
pnwanie@gmail.com

3 comments:

  1. aper la ko nih.. minta free.. aku boleh bg free. tapi isi dalam dia ko kena bg kat aku la..

    ReplyDelete
  2. boleh order tak.. kalu ada email saya adlina_az@yahoo.com

    ReplyDelete