Wednesday 27 July 2011

Senam Sihat dan Kempen Anti Merokok!

Pagi tadi ada aktiviti yang di anjurkan oleh Unit Kesihatan di Puncak Alam ni. Senam Sihat dan Kempen Anti Merokok.. Yang tersenarai pergi ialah En. Anuar, En. Halim, En. Aszari , En. Zairuddin dan Cik Aini. Aku? ha .. aku sebagai tukang amek gambar jerk.. dan tukang gelak dari atas.. ini tugas yang aku rasakan berat.. ahhaha sebab aku kena jalan n tekan2 kat camera tuh.. maknanya aku pun bersenam gak la kan. hahhaha.. Jom tgk gambar diaorang.. 
huhuhuhu
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aper Tengok-tengok.. Senam jerk lah..
.
.
.
.
.
.
macam orang frust nak g terjun bangunan...
.
.
.
pelik-pelik..
.
.
.
tak pasal-pasal kak Fida pun termasuk gak..
Sory Kak Fida.. Gurau-guaru jerk..
.
.
.
Muka ni aku rasa paling lawak.. memang BLUR habis la..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ha amacam? etu baru skit.. ada lagi.. aku uploade kat FB.. 
tpi nak uploade pun kena tggu malam skit.. 
Harap Maaf yer semua.. 
Gurauan semata-mata.. 
tiada kena mengena ngan yang hidup atau pun yang sakit...

ahaks...

4 comments:

  1. Nti bila upload pic baru mesti gila2 lg kan ayat ko buat,haha

    ReplyDelete
  2. hahahha.. nasib baik akak tak marah..

    Jack: tu yang seronok kalau aku tak join.. hahhhahha

    ReplyDelete